duitse singels 3 euro p st |
![]() |
1114x bekeken | 15 x gevolgd > ![]() |
14 Nov 21:42 | ||
Te Koop : adam & eve - wir beide adam & eve - eine hutte auf hawaii adam & eve - hey hey in tampico adam & eve - manuels taverne adam &eve - die schonsten dingen im leben adam&eve - das mach die liebe allein adam&eve - wenn die sonne erwacht in den bergen aita mario - mony anderson don - beautiful Sunday anderson gg - african baby anderson gg - jim and andy anderson gg - san fernando anderson gg - sommer sonne cabrio anderson gg - sommernacht in rom anderson lena - fernando anderson lena - sos anderson ralph - anne rose andres andy - yellow bird andrews chris- mit unserem gluck ist alles ok andrews chris- seltsam sind die wege der liebe anita -cowboy susy ann & andy - sevilla ann& andy - zigeunerwagen anna lena - alle blumen wollen bluhen anna lena - bleib doch stehen anna lena - dein gluck ist mein gluck anna lena - dein herz das muss aus gold sein anna lena - ein hutte in den baumen anna lena- ein meter nebenan anna lena - einen ring mit deinem namen anna lena - rot ist die liebe anna lena - zum weinen kein talent anne karin - komm doch vor matador antoine - hallo bonjour salut apitz bernd - lass mich nie allein apitz bernd - christina christina apitz bernd - deine himmel blaue augen apitz bernd - oh valentine apitz bernd- eine spanische nacht aroni hanna - antonio art werner - lass die stern am himmel (kopie hoes) bach kristina - antonio bacj kristina - alle sterne von athen bach kristina - das war das feuer einer sommernacht bach kristina - es schenkte mir den eiffelturm bach kristina - und die erst steht still backus gus - ein koffer voller souvenirs aus germany baginky gaby -hande hoch baginsky gaby - der rum von barbados baginsky gaby - hang die gitarre nicht an den nagel baginsky gaby - ich fang soeben erst an zu leben baginsky gaby - marigot bay baker george - holiday bastina ulli - st bernardino beil peter -der blitz schlug ein benny - skateboard benny - was geht hinter billy's scheunentor berg tanja - das herz das du brichst berg tanja- ich hab dir nie den himmel versprochen berger gaby - heute wollen wir leben berger gaby - liebes grusse aus luxemburg berger gaby - rot wie die kirschen berger gaby - stein fur stein berger gaby - super boy berger gaby - warum grad ein fussballspieler berger gaby - wennn einer dir 1000 kusse verspricht berghagen lars - zigeunerbraut berghagen lars -eva du musst ja kein eingel sein best elke - die babies krieg immer noch ich best elke - traumer betinna - soley soley bettina - setz nicht unser gluck aufs spiel bettina - wer wird es sein bettina- casanova (neutrale hoes) black roy - an einem tag black roy & anita - schon ist es auf der welt zu sein black roy & anita - verliebt und froh und heiter blanco roberto - san bernandino blue diamonds - blaues boot der sehnsucht blue diamonds - ja er steht bei dem propheten geschrieben bolland & bolland - einen kuss als pfand (sealed whit a kiss) bonney graham - du bist viel zu schon um alleine nach hauze zu geh'n bonney graham- das girl mit dem la la la botcher gerd - ein rose aus deinem garten boyer jacqueline- oh cheri je tá aime boyer jacqueline - mein herz sagt oui brandin ruth - mannertreu brandin ruth - wunderschon dich wiederzusehn brink berhnard - von cassablanca nach athen brink bernhard - ich hor ein lied brunner & brunner - du bist alles buffoons - wie ein himmel voller sterne busse uwe - gloria calimeros- bella italia calimeros- blaue nachtt und rote rosen calimeros -ik bin verloren ohne dich calimeros- seit gestern weiss ich calimeros- 1000 liebesbriefe calimeros - kreta campe michael - die karawane carpendal howard - der weg nach santa cruz carpendale howard - geh doch nicht am gluck voruber carpendale howard - heiss wie feuer carpendale howard - ich hab mein gluck gefunden (goede kopie) catrin & horst - ein koffer und zwei gitarren christian dennie - autokino Samstag um halb zehn cindy & bert - im fieber der nacht cindy & bert - immer wieder sonntags cindy & bert - wenn die rosen erbluhen in malaga cinquetti cigliola - simsalabim (goede kopie hoes) clair st bonnie - klopf an bei mir clair st bonnie- kuss mich clarck petula - alle leute wollen in dem himmel clark petula - verzeih die dummen tranen cluver bernd - der kleine prinz cluver bernd - holiday girl conny & jean - felicita conny & jean - mamma maria copains - hello mary lou (goede kopie hoes) cordalis costa - don pedro corry - wenn du mich ansiehst cramer daffi - angelo cramer daffi - charly lass dir einen bart steh'n crying strings - monja daniela - ich glaube an dich dassin joe - das sind zwei linke schuh densow klaus - holi holiday deutscher drafi - mit schirm frank und melonen diana - spiel nicht mit mir und meine gluck dieter & dino - wir lagen vor madagaskar disco fritz & his sauerkraut - das jodelding doerk chris - die erinnerung bleibt doerk chris -das war schon dolomiten sextet - die letzen ritter dorados- vamos a la playa door daisy - im wald da sind die rauber doree susi -vor der tur wird nicht gekusst dorthe - blondes haar am paletot dorthe - doch dann kamst ausgerechnet du dorthe - jeder schotte dorthe- wenn du mich liebst dan kommst zu mir dorthe -er de greven pa luxemburg dorthe- er war student in heidelberg dorthe -warst du doch in dusseldorf geblieben doucet suzanne - liebe kan mann nicht verbieten drafi - das feuer der liebe dschinghis khan - lorelei dschinghis khan - moskau dschinghis khan- kabautermann ebstein katja - ich bereure keinen augenblick falco - jeany fausti - das arme madchen von seite 1 fernando expres - sehnsucht nach samoa fernando express -weisse taube sehnsucht finnagan larry- das schonste madchen der welt fisher andy - ich will das nicht (kopie hoes) flippers die- accapulco flippers die- hab ich dich verloren flippers die- oh la la flippers die - die nacht der tausend rosen flippers die - die rote sonne von barbados flippers die - elisa flippers die - komm auf meine insel flippers die - liebeskummer flippers die - nur mit dir allein flippers die - nur wer die sehnsucht kennt flippers die - santa maria goodbye flippers die - schlittenfahrt flippers die - schuld war die sommernacht auf hawaii flippers die - sommerwind flippers die - summer lady flippers die - sweet city girl flippers die - was hast du am Sonntag allein gemacht flippers die - weine nicht kleine eva flippers die -auf rote rosen fallen tranen flippers die- bleib mir treu flippers die- bye bye bis morgen flippers die- ein kleines lied vom sonnenschein flippers die- gipsy ich bin so allein flippers -liebeskummner four kings - mir dir allein francis - jeder kuss von dir ist schon frey helmut - nicht ein wort davon is wahr freytag oliver - piccadilly highway 44 friedberg diana - wie ein schmetterling in regen (blanket on the ground) gall france - ali baba und die 40 rauber gall france - links vom rhein und rechts vom rhein gall france - so einen jungen mann gall france- ein bisschen goethe ein bisschen bonaparte gall france - abanda geier sturzflug - bruttosozialprodukt gerti ric - schones madchen sei nicht traurig gerard daniel- butterfly gg anderson - madchen madchen gildo rex - Sunday girl girl freind - el condor pasa gitte - dan kamst du gitte - ich habe die liebe verspielt in monte carlo gitte- johnny du siehst mude aus gitte -ich hab die liebe verspielt in monte carlo gitte - liebe ist doch kein ringerleih gitti und erica- aus bohmen kommt die musik gitti und erica - ja ja der jagertee gitti und erica - so kussen nur die jager glcuk barby - sympathie graf elfi - er ist ein schatz graf elfi - herzen haben keine fenster grassegger luebichler trio - in der kellerbar hallberg stefan - california haller hanne -mein lieber mann hanson haide - ein rose aus papier harris joe - un african a paris (chirpy chirpy cheep cheep) hauf & henkler - el condor pasa hauf & henkler -paloma blanca heidi und karin - beim kronenwirt zur tanzmusik heikrekels - bella maria heikrekels - ach sag mir doch warum heikrekels- auf dfer grune heide heikrekels- ich seh die noch winken heikrekels - ist denn keine leiter hier heikrekels - ja du bist mein sonnenschein heikrekels- juanita heikrekels - lieber schatz heikrekels - oh maruschka heikrekels- was die lippen mir verschweigen heinjte - lauter schone stunden heino - ja ja die katja die hat ja heino - karamba karacho ein wishkey heino - schones madchen heino- komm in meinem wigwam heino- mohikana shalali heino -polenmadchen heintje - schneeglockchen im februar heintje - deine traumen sind auch mein heintje- ihr habt nie die sterne gezahlt heintje - schon sind die marchen vergangener zeit heintje - weit ist der weg nach santa cruz heintje- ein bisschen was vom gluck heintje simons - morgen ist sonntags heintje simons - weit ist der weg nach santa cruz hertel stefanie - so a stuckerl heile welt heylen ivan - schon weibchen hoier henner - beautiful Sunday holder marc -mein gluck hat blaue augen holiday tony - nie mehr allein (sun of jamaica) holiday tony - rio de janeiro holm michael - mendocino holm michael - my lady of spain holm michael - ein veruckter tag holm michael - sos herz im not holm michael - alle wunschen kan man nicht erfullen homberg michael - erika hoppe sige -10 kozakken kein gewehr humpty dumpty - heya heya ho humpty dumpty - rosemarie ilic bata - candida ingmann grethe und jorgen - davon hat der standesbeambte geschwiegen jacob sissters - mein geliebter johannes (paloma blanca) jacob sisters - ein cowboy der braucht liebe jacob sisters - so ein boy jacob sisers - junge liebe rostet nicht jacob sisters - liebe muss kein marchen sein jacob sisters - 4 verliebte madchen jacob sisters - sing mei sachse sing janine - vor meiner jukebox janneke - oh ich bin kein kleines madchen mehr jansen arne - ein madchen wie du jerome charles - kiss me jonak tanja - regen auf der haut jonak tanja- immer und ewig du jung claudia - atemlos jung claudia -roter horizon jung claudia - morgens vor dem radio jung claudia - immer wieder eine handvoll zartlichkeit jung claudia- mitsommernacht jung claudia - stumme signale jung claudia- du ich lieb dich jung claudia -er war wie du jung claudia -lass mich doch nochmal jungen klostentaler - die oma fahrt mit moped jungen klostentaler - oh boy jungen klostentaler - schau papa schau jurgens andre- amore amore jurgens andrea - wir tanzen lambada jurgens andrea - aber am Sonntag jurgens andrea - ein herz fur kinder jurgens andrea - eleni jurgens andrea - japanese boy jurgens andrea - puerto rico jurgens andrea- japanese boy jurgens andrea - heut ist ein schoner tag jurgens udo - cotton fiels jurgens udo - gaby wartet im park karawanken quintet- i mochte nach gretna green mit dir kastelruther spatzen - die grosste liebe kastelruther spatzen - und ewig ruft die heimat kastelruther spatzen - almenrausch und pulverschnee kastelruther spatzen - das madchen mit dem erloschenen augen kastelruther spatzen -atlantis der berge kastelruther spatzen - die kleine bianca kastelruther spatzen - hochzeit ohne gaste kastelruther spatzen - jodler der berge kastelruther spatzen - komm nimm mich doch mit kasteruther spatzen - schatten uber n rosenhof kaufmann peter quintet - i fahr mit mei'm scirocco nach marokko kern renate - alle blumen brauchen sonne kern renate - du bist meine liebe kern renate - en irgendeinem tag kern renate - goodby my love kern renate - komm zeig mal deine zahne kern renate - lieber mal weinen im gluck kern renate - mach es wie die sonnenuhr kern renate - supermann kern renate - zwischen dir und mir gibt es keine tur kern renate- das macht diese welt erst richtig schon kern renate- eine insel in der sonne khan alfi - ole ole kirsti - die treuen husaren kirsti - du darfst nicht weinen kirsti - ich hab in essen mein herz vergessen kirsti- du darfst nicht weinen kirsti- von mir aus kann es regnen klostentaler die jungen - oh boy korberg tommy - ich geb dich niemals auf (i'm gonna make you mind) kraus peter - der sommer kommt immer wieder kremers -tanz nur mit mur schones madchen kreuzelfidelen weststreier die - eine rose bluht in colorado kruger mike - 120 schweine nach beirut landlerkapelle oberalp - buenos dias paraquay lang franzl - hully wully bully rassa lang franzl - ich wunsch mir ein jodler braut leisman renate & werner - leise rauscht der amazonas leismann renate & werner - wenn ein stein ins rollen kommt Leismann renate und werner - ein hauschen auf zwei radern leismann r& w- gute morgen liebe sonne leismann renate & werner - hey pepito leismann renate & werner - ein schlafsack und eine gitarre leismann renate & werner - eine kutsche mit vier pferdchen davon leismann renate & werner - guten morgen liebe sonne leismann renate & werner - da macht jeder gerne mit leismann renate & werner - mit einem tambourin und 2 kastagnetten leismann renate & werner - stehn zwei sterne leismann renate &werner - ein hauschen auf zwei radern leismann renate &werner- das riesenrad des lebens lenu und ludwig - schon ist die jugend li & eve - ohne liebe kusst mann nicht lill kirstin - du bist ein casanova lizell nina - bonjour tristesse lizell nina - die farben meiner liebe (goede kopie hoes) luminiza - im tausend jahren mackenzie nick - juanita maerz marion - es ist so gut maerz marion - music box dancer maffay peter - du mai martina- wann werden wir uns wieder sehen malmkjell britt - manner die noch keine sind malmkwist siw - zigeunerhochzeit malmkwist siw- adiole malmkwist siw - alles oder nichts malmkwist siw - hier kommt ein herz fur dich malmkwist siw - frech gekusst ist halb gewonnen malmkwist siw - harlekin malmkwist siw - liebeskummer lohnt sich nicht malmkwist siw - prinz eugen malmkwist siw - mir fehlt der knopf am pyama mann martin - alle menschen wunschen sich ein marchen manuela- ich hab mich verliebt in dich manuela - ich mochte gern dein herz klopfen horen manuela - auf der stufen zur akropolis manuel - heimweh nach der sonne manuela - es lebe das geburtstag kind manuela - boing boing die liebe manuela - helikopter us nave 66 marc & ralph = du bist ein schones kind marie march peggy - 100 jahre und noch mehr march peggy - costa brava march peggy - einmal verliebt immer verliebt march peggy - happy end in hofbrauhaus march peggy - ich weiss ich verlieb mich noch heute in dich march peggy - die maschen der manner march peggy - oklahoma bay march peggy - spar dir deine dollar march peggy - vor dem buckingham palast march peggy -canale grande number one marell gisella - red nicht uber die liebe maren - adriano marion - rikke ding rikke dong marshal tony -zwischen heute und morgen marwin frank - senorite espanola medium terzet - henriette medium terzet - ein bisschen mut medium terzet - goodmorning medium terzet - ich hab kein geld medium terzet - so ein gips michelangelo - sie tragt blau blau blau blau mika's - ein herz das nie bricht miller maggie- hey joe mckenzie miriam su - du du gehst voruber monique - auch rote rosen haben dornen morgan manfred - zuerst kam die sonne morgan manfred -dich hat der himmel geschickt morgan manfred -mach doch ein liebes gesicht morin conny - kein madchen fur dat wochen ende mouth & macneal - ein goldner stern ( i see a star) muncher freiheit - tausendmal du myhre wencke - beiss nicht gleich in jeden apfel myhre wencke - das war john nie passiert myhre wencke - der mann auf dem zehm markschein myhre wencke - er steht im tor myhre wencke - lass mein knie joe myhre wencke - sprich nicht druber myhre wencke - abendstunde hat gold im munde myhre wencke - die liebe im allgemeinen myhre wencke - er hat ein knallrotes gummiboot myhre wencke -komm allein myhre wencke - reden ist silber kussen ist gold myhre wencke - viva maria myhre wencke - weisess tuch im blauen jacket myhre wencke- die liebe im allgemeinen naabtal duo orig - patrona bavaria naabtal duo orig - schutzenengel bleib bei mir naabtal duo orig -mit tranen in den augen nena -irgendwie irgendwo irgendwan nena- rette mich nickerbocker & biene - hallo klaus nicki - hals uber kopf - (neutrale hoes) nicki - i war am liabsten mit dir nicki- koana war so wie du nicki - mehr von dir nicki - mein schonster traum nicki - mit dir des war mei leben nicki - wenn d sehnsucht brennt nicki- i bin a bayrichers cowgirl nicole - aber damals da waren wir noch kinder nicole - allein in griechenland night train - ich renn durch 'n park nilsen brothers - bring mir gluck schorsteinfeger nilsen brothers- meine liebe meine treue (goede kopie hoes) nina & mike - ich und du ein hund dazu nina & mike - el paradiso nina & mike - fahrende musikanten nina & mike - kinder der sonne nina & mike - paloma blanca nina & mike - rund um die welt geht das lied der liebe nina & mike - schenk mir ein leben mit dir nockalm quintet - sternenhimmelgefuhl nockalm quintet - billy joe norden ulla - hol mir die sonne norden ulla- ich komm wieder nach hause norden ulla - wir sund verruckt (wir beide) norden ulla- wo holt der bartel den most norden ulla- so eine nacht norden ulla - irgendwo muss da ein haken sein norden ulla- verliebt in den eigenen mann norell nadina - fliegeweisse adler obervellacher buam - happy girl vom worthersee orig kristall quintet - die busserln von dir original grenzland sextet - liebe stellt keine fragen originial grenzland sextet - mei grossvater war a musikant original wiener buam - sanitatsgefreuter neumann orlof peter - baby dadamda orlof peter - gold auf de strasse orlof peter - jeder hat dich gern einer hat dich lieb orlof peter - monika orlof peter- die schonste madchen gibts in germany orlof peter- eine farm fur schone madchen paldauer die - die nacht der 1000 sonnen paldauer die - tanze mit mur corina paldauer die - tranen der liebe paola - so ist das leben paola - tanz nach deiner pfeife pavone rita - bene bene bene pavone rita - alle manner sind nicht so peggy & richard - laguna papaqayo penny & marc- verliebt von a bis z peter und su - cowboy vagabunden - (goede kopiehoes) petry wolfgang - sommer in der stadt phil & john - buona sera phil & john - marina phil & john - trau einer frau uber 16 nicht phil &john - denn seit mehr als 10000 jahren phill &john - hello martina players the - komm zu mir Samstag nacht polter bua - mein kleines susses pony pop edina - alarmstufe 1 pop edina- zwischen wolga und don pussycat -abschiedssouvenir pussycat - georgie pussycat - missisippi raiders the - kiddy kiddy kiss me ramona - das weiss der himmel allein ramona - du ich brauche was und das bist du ramona - lieber dich und kein geld ramona -liebe ist fur alle da ramona - kleine squaw rebakka - ich bleib bei dir (missisipi vertaling) rendezvous - in deinem arm bin ich dem himmel nah richard cliff - ein tag mit marie roberts chris - hals uber kopf verliebt (deutsche head over heels in love) roberts chris - love me roberts chris - deine schokoladenseite roberts chris - du kannst nicht immer siebzehn sein roberts chris - du sag einfach du roberts chris - ein e freude vertreibt 100 sorgen roberts chris - ein madchen nach mass roberts chris - hab sonne in herzen roberts chris - hier ist ein zimmer frei roberts chris- ich bin so happy roberts chris - ich bin verliebt in die liebe roberts chris - mit liebe durch den winter laura laura ronny - eine kleine trane rocci rosanna - theresa romantica's- schone danielle ronerts chris- mein schatz du bist ne wucht roos mary - ich bin dein roos mary - ich werde geh'n heute nacht (we don't talke anymore) roos mary - zwischen heute und morgen rosenberg marianne - jeder weg hat mal ein ende rosanna rocci - theresa sand rika - aber dan sandra & andres - mama mia sandra & andres - tschinde rassasa schafer heike - die glocken von rome schoner hannes - nun sag schon adieu severina - ja der eifelturm severine - olala l'amour severine - comme ci comme ca severine - jetzt geht die party los severine - monsieur general severine - sieben tranen severine -tchibou tchiba shane ricky - ich mache keine komplimente shane ricky - du bist zu schon um allein zu sein shane ricky - ich mache keine komplimente shaw sandie - wiedehopf in may (puppet on the string) sheer irene - xanadu silverster erik - ich kenn ein girl am zuckerhut silverster erik - oh lala sie hat rotes haar silverster erik - susanna silveste erik - wenn die trommel ruft silvester erik - bingo bengo silvester erik - dein platz in meinem herzen bleibt frei silvester erik - doch am abend da kommen die traume silvester erik - sag ein wort silvester erik - skandal um rosi silvester erik - venga toro silvester erik - zucker im kaffee silvester erik - der trommel ruft silvester erik- ich seh die madchen gern vorubergehn simon pat - itchy koo koo simon pat - ja am zucker zuckerhut simon pat - was man aus liebe tut simon pat - unser gluck begann im taxi slovenische sieben - die bergwelt ist mein zuhaus spier bernd - happy days in germany spier bernd - fremde augen (yellow river) spier bernd - pretty belinda star andy - melanie stern pat * tina - kiss me honey kiss me steiner tommy - parlez vouz francais summers larry - das meer meiner grossen traume Sunday - haley hey louise susi & alf - ich lebe nyr fur dich allein (i'm leaving it all up to you) susi & ALF - in einer kleinen konditorei suzie- ich will immer nur dich teeny - kentucky boy teeny -gretna green tilly -die ander'n leute tonia - wen die nachtigal singt tony - wer hat noch geld tony -nuevo laredo trio libras - sommer in de stadt truck stop - der wilde westen truck stop - hello josephine vailaitis lena - bonjour mon amour valaities lena - wer gibt mir den himmel zuruck valaitis lena - da kommt jose der strassen musikant valaitis lena - gloria valaitis lena - heinz lass doch die pauke steh'n valaitis lena - immerr die schone traume valaitis lena - mein herz ist wegen liebe geschlossen valaitis lena - und das leben wird weitergeh'n valaitis lena - ja ja die liebe valentino henry - charly brown veres mariska - mach mich frei vic dana - 1000 rosarote pfeile vittorio- karina mia w roland - monja weiss cindy - gluck in der liebe werding juliane - geh nicht in der stad werding juliane - nacht voll schatten werding juliane - stimmen im wind werding juliane - wenn du denkst dan denkst du nur du denkst white johnny - man muss mal tanzen gehen (goede kopie) wildecker herzbuben - herzilein wind - fur alle windows - hast du keine anderen sorge winters shirley - die liebe ohne liebe wolf adrian - che sara wolfgang petry - sommer in der stadt york tina -rosi du warst wunderbar york tina - gib dem gluck eine chance york tina - heute kann uns mal die welt gestohlen bleiben york tina- ich bin da (distant love) york tina - ein adler kann nicht fliegen york tina - liechtensteinerpolka york tina - umarmst du mich umarm ich dich york tina -wir sehen uns wieder york tina -monsieur general york tina- ausgerechnet du zwei fenneberg moser - tante lies leih mir dein kies zwei fenneberg moser - stimmung und gute laune zillertaler schurzenjager - la la la de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : n (Gelderland) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |