nl piraten singels 3 euro p/st |
![]() |
5908x bekeken | 28 x gevolgd > ![]() |
14 Nov 21:41 | ||
Te Koop : accent - mijn engelbewaarder ad en karin - en we gaan naar spanje ad & jacqueline - elke keer op zondag ad en aline - alles komt terug ad en karin - jouw ogen zijn een spiegelbeeld ad en karin - de weg naar santa cruz ad en karin - een festival der liefde ad en karin - kom dichterbij ad en karin - vrij als een vogel ad en karin - we genieten van het leven adera's - anthonio adera's de - geef mij jouw hand adera's the- feliciano alberti willeke - zal ik gaan dansen alberti willeke - weerman (neutrale hoes) alberti willeke - klop klop hallo (neutrale hoes) alberts koos - tegen beter weten in alberts koos - eenmaal kom jij terug aline - laat de zon in je hart aline & ad - moonlight song aline- moonlight song alleycats de - de mooiste dingen alpenzusjes - lucky luke leert jodelene alpenzusjes - mein kleiner susser dudelsackenblaser alpenzusjes - nieuwe liefde doet oude liefde vergeten alpenzusjes -speedy gonzales in tirool alpenzusjes de - ons mooie holland altena dick van - africa rijder altena dick van - half een jongen half een man altena dick van - dom diedelie dom altena dick van - snelweg op de autobaan andres - zij is verliefd op een frikandel angela -zomer in holland angela -donker rode rozen angelique & melodystars - op mijn stekkie angelique - ole ole anita - ik doe het anita & ed - bel ami anita &ed - waar is de poort anja - ik hou niet van jou anja - nemen en geven anja- casanova johnny anja - spreken is zilver anja & johnny- ole daar in sevilla anja & johnny - jaren komen jaren gaan anja & piratenorkest - ik ben piraat en blijf piraat anja- ik laat je niet gaan anja- naar de kermis annabel - die blauwe ogen van jou annabel - waar gaat het met ons toch heen annabel- de bloemenmand annabel- de rcd annabel -ik lust geen slaai anneke en de vrijbuiters - kom ga je mee annie & anita - laat de liefde liefde zijn apollo trio - leven en laten leven apollo trio - zaterdagavond arlando ronny - kleine krullebol arlando ronny - oude liefde roest niet arona stars - linda arizona's - belle bella donna arne jansen & les cigales - als een meeuw in de wind arne jansen & les cigales - jjij bent geen engel arne jansen & les cigales - julie arona stars - linda astrid en het benelux kwintet - de zon de zomer en de zee baggus - ik loop weer vrij door de straat bambinos - er staat een regenboog barbados - angela barbados - jij hebt me verlaten barbados - piratenzender barbados - putter lied barbdos - geluk in je leven barlow bing-pickin'polka bass tony - ben met jou niet getrouwd bass tony - het saunabad bb band- stille willie beekes eric- vraag het de wind beekes eric - ga niet naar de stad bell daisy - ik was een dwaas jij hield niet van mij belcanto's - moeder mag ik trouwen gaan benson cliff- neem je jr of mij berends anita - grootvaders klok berger alias -veenhuizen berg ine - eiland in de zon beridi's -bruidsklokken berry anita -middelandse zee (zonder hoes) betsy & jo - het kom kommertje bingo -music maker black birds the - als je met mij naar tirool wilt gaan black yellows - the sjees van ome kees blenco johnny - heidewitska meneer kap'laan blenco johnny - een mieters mooie meid blitz - you are my lady boeijen frank - zwart wit boeren swingbeaters de- onze herman boezeroen jan - er is er maar een voor mij bonnie & jose - herinnering bonnie & jose -waarom bonnie en jose - cassandra bonnie st clair - ben gelukkig zonder jou bonnie st clair- bonnie kom je buiten spelen bonnie st clair- pierrot bonnie st claire - dokter bernhard bonnie st claire - het lijkt of ik droom bonnie st claire - kwam voor een bonnie st claire - merlijn bonnie st claire - sla je arm om me heen bonnie st claire - vlieg nooit te hoog bonnie st claire - vreemdeling bonnie st claire -ben gelukkig zonder jou bonnie st claire- de roos borgman bettina - als je naar tirool wilt gaan borgman bettina - de jodelschool borgman bettina - het tirolerecholied borker trio - simper pimpel bouwvakkers de - houen van de bouw bral luk- een zonnige zondagmiddag broedser peter - mijn truck en ik broekies de - spring op en neer brothers the - in de dierentuin brothers the - wij gaan weer schaatsen brothers the - zing maar met ons mee brothers the -regenboog buddies de - mamma mia m'n mia bumpers - vrijgezellen bumpers- hela hola het is vakantietijd byou - playa blanca cabana tony - alles wat je wil candy kids - waarom krijg ik geen gehoor candy kids - twee kleine italiaantjes canyon - mooi volendam canyon -morgen cardo danny - gloria cardo danny - haar naam die was carmen cardo danny - jij bent veel te mooi cardo danny - mirabella cardo danny - heb geen geluk in het spel carien & ronald - ergens waar je thuis kunt zijn carien & ronald - vliegen met de vleugels der liefde carina - mama hij wil zo graag een zoen carlo -oh alisha zeg niet nee carola - albartros ( engelse uitvoering) carola - je ogen hebben geen geheimen caroline - ik weet het zeker cees & marjan - wij zijn als muzikanten geboren cees & marjan - hoe lang zou het duren cees & marjan - ieder gaat zijn weg cees & monique - de zomer is voorbij cees &monique - maria van bahia cees & monique- in de discotheek cees & monique - je voelt je jong en je wilt wat cees en marjan - wij zijn als muzikanten geboren charly - jeany (nl versie van jeany van falco) charlotte - stupid cupid cherry - vang me chiel de zingende olie boer - ik ben een verlopen olieboer christian dennie - eenzaam naar huis toe christian dennie - jij hebt mammies ogen christine - ga je mee naar barcelona cindy - een avontuurtje cindy - ik ben zo verliefd cindy - sweetheart my dearling clara & jo - oh oh signorina clouseau - anne clouseau -domino cocktail trio - bartje 4 cocktail trio - de harige aap cocktail trio - vlooiencircus colinda - jouw rode rozen colinda - let me in colinda- naar de disco colinda -als ik later groot zal zijn colinda- ik blijf even vrijgezel colinda- ik heb sjans colinda- ik kan jou maar niet vergeten colinda- ik wil wel meer van jou colinda- let me in commando xyz- de laatste waarschuwing con amour - 100.000 truckers con amour - mijn zoon noemt een andere man pappie con amour -hallo vent coolen peter - juanita corina - een beetje liefde corine - ik zeg je bye bye corry - een mooie dag corry - iedere dag corry- jij weet toch wel wat liefde is corry - sha la la corry - igorowitsch corry & rekels - huilen is voor jou te laat corry & rekels - rozen die bloeien corry & rekels - vaarwel ik zal geen traan om je laten corry & rekels - wie wil er met mij dansen corry & rekels - rinkelende bellen corry & rekels- ik zie de zon corry &rekels - rozen die bloeien corry & de rekels- zonder het te weten corry- een zomerdag in nederland corry en de rekels - mijn stil verdriet corry -huilen is voor jou te laat corry- ik wil jou in mijn armen corry- in mijn dromen corry- regendruppels corry- robertino corty willy - bi bi li baby doll cosy's de - atlantica cosy's the - zwarte piraat cowboy johnny - mijn trouwe paard cowboy jan - brief van een vriend cramer ben - alles is anders cramer ben - winter cramer ben - zai zai cramer ben -winter cristo's the - de stille genieter curly alexander - hollanders curly alexander -agesus curly alexander -hollanders daisy bell - ik was een dwaas m, jij hield niet van mij daisybells the - piraten zenders danny de munk - mijn stad de 3 meter amateur - de laatste ether piraat delight - jij hebt nooit geweten deneve rita - de allereerste keer deneve rita- zomerbloemen dennie en mieke - een avond om nooit te vergeten dennie en mieke - zaterdagavond dennie en mieke- kom maar in mijn armen schat déskimo's - rona lisa desperando's- blijf toch bij mij dee franky - oepeladi devick patty- diep in mijn hart (vertaling) dex marc- sunny girl dex marc -maar in amerika dey danny -alle meisjes dansen graag diana- kom dans met mij (delta1039) diepenbrock theo - rosalinde diepenbrock theo - ik heb geluk in de liefde dingetje- een nacht in mokum dinky - lieve kleine dinky toy dirk danyel - jij hoort de drums dirk danyel - als je de taal van de liefde verstaat disco henkie& koffieleuters - zwarte goud disco zusjes de - de piratendans disco zusjes de - draai een plaat lieve zendpiraat dito's- wat een herrie op de prairie dominique- hippie van mijn hart donkelaar ben - met elsje in de koffer donkelaar karin - het uur van de waarheid donkelaar familie - was ik maar in de alpen geboren dorpsgasten de - de grote stad dorpsgasten de - mijn oudershuis dorpsgasten de - schau amore schau drent anneke - jolli jacqueline drukwerk - papa drukwerk - schijn een lichtje op mij drukwerk - sylvia's moeder drukwerk -marianneke dubbel dutch - darling je t'aime dumon guy -california blue duo corrie & henk tank - ik las het aantwoord in je blauwe ogen duo de heikrekels - elk moment dicht bij jou duo de koning - jij alleen isabella duo de koning - zij draagt een ring (zonder hoes) duo de voartseboys - lied van dedemsvaart duo de voartseboys - kleine lola duo mix - waar is die vent duo nooitgedacht - bier uit de brouwerij duo onbekend- alles in het leven duurt maar even duo onbekend - als de sterren daarboven stralen duo onbekend - de mooiste dag duo onbekend - geniet van het leven duo onbekend - heel haar leven duo onbekend - mooie blauwe ogen duo onbekend - wat kan ons gebeuren duo onbekend -als de sterren daarboven stralen duo onbekend- jij en ik duo onbekend - altijd altijd duo x - in gedachten zie ik het kerkjeweer dutch boys- het is weer eens later geworden dutch boys - kou van jou dutch boys - zo dom als klaverstro dutch boys the- zeg pa mag ik een gitaar dutchboys- stappen in olde pekela dutchboys- i speak englisch very well duyn willem - kom nou elles duyn willem -barends abc dynamic rockers - jenny kom bij mij (ginny come lately) dynamic rockers - jij was van mij dynamic rockers the - heimwee naar blue bayou dynamic rockers the - honey bee eddy smets - nikita eddy smets * mike vincent -jij wil vrij zijn eenzame trucker de - cherie je t'aime eggens ard- 2 blauwe ogen eggens ard - daisy eggens ard - de rode rok eggens ard - hallo m'n schat eggens ard -de rode rok eggens ard -2 blauwe ogen ekkelboom gert- carina (telstar 1661) ellen dave - laat ons dansen ellis - doe dat niet ellis- huilen is voor jou te laat ellis - norman ellis - sentimental music ellis - waarom krijg ik geen gehoor ellis & ben - kijken jouw ogen in de mijne ellis en ben - het is een beetje van jouw elly - baccarole in de nacht elmari zusjes - vinken wals elsi |& werner- ich komme wieder ellsi & werner- alden hufschmed elsje - lange broek en kort haar emotions - rosie ik haal je met mijn tractor af erik & sanne - veel te mooi erik &sanne -wat je diep treft erik van nijgen -over zeven bruggen eva- iedere avond exit - kom bij mij terug fabry conny - gaat mijn hart van rikketik fabry conny -het zijn allemaal maar praatjes fabry conny - een koningin voor een nacht fancy - kom terug fancy- adieu hawai fantasie - liefde is als snelverkeer fantasie -zonder geluk vaart niemand wel fenna - spreken is zilver zwijgen is goud flying stars - een rugzak en een gitaar flying stars - ik heb niets te zeggen follow me - ik wil jou heb fortuna's de = mucho amore (telstar 1474) four tak - sonja four tak - trimtwist franca - mijn naam is daisy franca - laat ons dansen francis - schat wat kost een zoen van jou francis - eh eh meisje frank &jennie - sha la la vie frank & mirella - altijd vliegt de condor waar hij wil frank & mirella - met jou alleen frank & mirella - niemand anders frank & mirella - santa domingo's gitaren frank & mirella -albany frank &mirella- de deur staat altijd open frank & mriella - veel te mooi frank & mirella- geef een beetje meer om mij frank & mirella -guantanamera frank & mirella- op dat plein frank & mirella - de parelvissers van samoa franky - voor een avond met jou franky valjo - een avond om nooit te vergeten franky valjo- marianne frans & marsja - loreley gastarbeider de - ikke marokaan gelders duo - wij blijven dit jaar lekker in nederland geraldine & the newcometsband- fiesta mexicana gema´s - veen jenever en achterdocht gerry en diana - ons mooie dorp elim geuzen de -allee gitte- ik wil een cowboy als man go-rich - een kamer voor twee golf gerrit - de buurvrouw gompy - door een ander gompy dompy band -in de story weekend of prive (vertaling pour un flirt) gooijer de rijk -twee ijskoude voeten gorissen jan - la bostella granata roco - zomersproetjes greenlight express - jij bent nummer 1 groloki´s - hela hela ho groningsezusjes - de dochter van de boswachter groningsezusjes -als je thuiskomt mijn jongen guy dumon - california blue h3- woenderbaar haak nico - tante julia haak nico - wat ben je mooi in de hooitijd habra zusjes - verona hageman dick - moeke dr staat een vrijer voor de deur hank b memphis - i love you baby hanny - cia ciao amore hanny - het is voorbij hanny - jij bent een super ster hanny - pluk de dag hanny- sex mannen en geld hanny - zo klein als jij slechte hoes frans & hannie en de rekels - hoe vind ik de hemel weer terug hanny & frans - want alleen is maar alleen hanny en de rekels - dit een een liedje over liefde hanny en de rekels - ik heb gedanst met jou hanny en de rekels - ik sluit mijn ogen hanny en de rekels - mario hanny en de rekels - oh wat een nacht hanny en de rekels - zo'n mooie dag als vandaag hanny en de rekels -een lied voor alle mensen hanny en de rekels - je laat me leven hanny en de rekels- voor elke roos geef ik je 1000 kussen hanny meister - o ho la la ho ho hanny- peter ik vertrouw je voor geen meter hans en the seasons - op de tandem harries joe- viva la mama harris joe - butterfly harris joe - eerst zien en dan geloven harris joe - rio blanco harris joe- rio blanca harten 3 - jij hebt me helemaal bewonderd harten 3- als ik eens wist wat jij dacht haven zangers de - ik ben verliefd op jou havenzangers de - mijn beste vrienden hazes andre - zeg maar niets meer helmond van leo - 120 varkens naar beiroet heikrekels - bella maria heikrekels - blijf van mij houden heikrekels - dicht bij jou heikrekels - ik hoop dat jij eens wacht op mij heikrekels - jij bent voor mij alleen heikrekels - mini midi maxi heikrekels - oh maruschka heikrekels - oh anita heikrekels- dans wat dichter bij mij heikrekels- ik hou nog steeds van jou heikrekels- lieve meid heikrekels - marie louise heikrekels - ik wil alleen maar van jou houden hein p piet en de kielhalers - daar was een piraatje loos hein piet en de kielhalers - dat zijn piraten heini &lost fellow - rosamunde heintje - je bent de allerbeste helma en selma - ik weet een plekje grond hemma en the dincky boys - in het noorden hendrikx jantje - ze leerde me jodelen henk - african baby little louise hepie- ik heb liever dat je van me praat dan van me eet hepie en hepie - leer je kinderen hepie en hepie - blijf bij je man hepie en hepie - de winter was lang hepie en hepie - diep in mijn hart hepie en hepie - ik heb alleen nog maar die foto hepie en hepie - ik lig op mijn kussen stil te dromen hepie en hepie - jongen ik maar me zorgen herman ivo - de mooiste roos hermien - rode anemonen het limburgsartiestenteam - mijn limburg land vol muziek het lionkwintet - angelique heymen arthur - ridders van de autowegen highway - baby how are you highway - bene bene highway - grazy love highway - hey little lady highway - honey don't highway - kiddy kiddy kiss me highway - litte suzy highway - meisje ik wil met je vrijen highway - oh jenny girl highway - paulien highway - rozen hebben doornen highway - tell him highway - tiroler rock -n roll highway - troela o troela highway -bye bye blondie highway -corriamo highway - midi midinette highway -shake hands higway - blame it ons the bossa nova higway - dear one higway - voor sonja doe ik alles hilde - ieder mens een gouden hart hillina - de oude muzikant hillina -de oude muzikant hilltops - he he zie je het niet hilltops - mijn truck is mijn lust en mijn leven hilltops - adieu goodbye hogendoorn jo - daar komt munne witpen aan holland duo -trip naar niemandsland hollande nieuwe - hoera je bent deejay (neutrale hoes) hollander gert- woeste orkanen hollands venetieband - marietje hollandse nieuwe - hoera je bent deejay (telstar 1981) hommy & emmy - baby dadamda hoogendoorn jo - de man kwam thuis hoorn van ad - truckstop discotheek hoorn van ad - hurry up hoorn van ad - piraten oma hoorn van ad en marina koster - het truckersbestaan hop leo den - geef me 2 minuten tijd hop leo den -antoinette hot johnny _ the hotlegs - aufweiderseh n houkes tek - de rooie koe houkes tek - meisje ga je mee vischen houtert van gerry- mag ik deze dans evelien hydra - edelweis hydra- gooi nog een blok hout op het houtvuur hydra - marietje hydra- als het gras 2 kontjes hoog is hydra -gooi nog een blokhout op het houtvuur hydra- mijn zwager hydra- verliefd zoals nooit te voren hydra- wees zuinig met energie ideke - liefste schat ideke - mijn rikketik iedereen wat geven en wat nemen ippold marietje - goudkoorts ingrid - voor honderd jaar irma en erika - etherpiraat jan en peet -smokkelkapitein jan & nijntje - klavertje vier jan & zwaan - ik zoek een meisje jan en zwaan tussen het riet jan en zwaan - al die eenzame uren jan en zwaan - he hallo jan en zwaan - het dorpscafe jan en zwaan - het kleine huis jan en zwaan - ik zoek een meisje jan en zwaan - onze poes en buurmans kater jan en zwaan - vergeet me niet jan en zwaan - zing met me mee jan en zwaan - zoek een meisje jansen arne - kleine meisjes jansen arne - kom bij mij jansen arne - ik wil dat je altijd bij me bent jansen arne - zo zijn de meisjes jansen arne & les cigales - zeven brieven jansen arne - caroline jansen arne en les cigales - wat een heerlijkheid jansen arne - ik ben zo alleen jansen arne - ik doe alles voor jou jansen arne - joanna jansen arne - oh baby jansen arne - sandy goodbye jansen arne - zonder jou jansen arne = mooie meisjes jansen arne- honeymoon in trinidad janske - ik kwam ik zag ik overwon jantje & the whit comets - pappielief jan en zijn harry's - jij hebt gezegd jany & fre - bonanza janny - ik wil alles of niets jeanine - de liefde is een spel voor ons twee jenny- ik zou met jou op een eiland willen wonen jerry's the - een piraten hart jessy - we go back to arizona jetje - koning joep fondant jetje -ik loop de deur bij jou plat jetje -pappie en mammie jimmy & cecylia - veel geluk en plezier jodel jerry - little joe jodel jerry -blonde rose uit collorado jodel jerry -rosalien uit blokhut nr 10 johan ^henk - de moeder van de zendpiraat johan en henk - ik wou dat ik een poesje was johan en henk - rosalinde johan en henk - kom laten we klinken johan en henk - van veendam noar olle pekel johan en jan duo - nijverdal en zillertal john lamers - als een donderslag john terra -senorita espagnola john & graads - bella boekelo john& the comets - meisje van mijn dromen johnny & rijk - wij zijn 2 eenzame cowboys johnny &rijk - pa wil niet in bad johnny &rijk - de bostella johnny &rijk - oh oh wat een familie jolanda - liefde vriendschap zonneschijn joly -ik ben van jou en jij van mij jong paula - vergeef me wat ik deed je pijn joop de knegt - ik sta op wacht josje - twee kleine italianen jpm band - hossa jtj trio- mijn zender in de ether kampen marjan - de allereerste keer kandanz - in het donker karin - alleen op de wereld karin - drie musketiers karin - een echte vriend karin & ricos -- robertino karin -het mooiste op de wereld karin -words karina -mijn ponnie kartner pierre - autoloze zondag kartner pierre - den uyl is in den olie kartner pierre - autoloze zondag keeken heman van - kus me kennedy franklin- mike en zijn vriend kennedy franklin - de waarheid komt aan het licht kennedy franklin - he baas ik moet meer geld kenteken onbekend - bye bye zwaai zwaai kenteken onbekend - dat is mien drente kenteken onbekend - ik rij maar aan kent karin -dans je de hele nacht met mij kermis duo - zwerverslied klaas & peter -ra ta ta klaas en peter - huilen is voor jou te laat kleine piraat - een hart vol liefde klein orkest - over de muur klein orkest - werkeloos kleintje pils band - coutry joe klokkenbaaien de - bij smit is het bal knarren piet - mon p'tit copain koelewijn peter - mij oh mij koelewin peter - de sprong in het duister koerier oompie - de kleine piraat koerier oompie - ik ga de nor in koerier oompie- de legionair koopmans jantje - dorpscafetje kor hilde - ik heb mijn hart verpand aan het tiroler land kor hilde - mijn vader gaat naar jodelles korenkloppers de - nu ben ik erbij koster marina - he truckchauffeur koster marina - hoteldebotel koster marina -bij de piraten voel ik me thuis kremer kees - open brief lady bianca - de zon zal altijd blijven schijnen lardy irene - de allereerste keer leandros vicky - verloren zijn we niet lenco's - esmeralda lenco's - het stamcafeetje lenco's - pak je fietsje leni und ludwig - in de bergen van tirool leo john - behouden vaart les amis -neem mij mee les amis - als het om de liefde gaat lester heddy - de mallemolen liesbeth - ieder huis heeft zijn kruisje liesbeth - speel nooit met de liefde liesbeth - jij bent het einde liesbeth - meisje lief lieveke - verliefd light tony- ben je alles vergeten lightown skiffle group - stream line train lilian - als er liefde bestaat lilian - eens komt de tijd lilian - eiland in de zon lilian - nummer 1 lilian - rock a billy baby liliane - want eens is alles weer voorbij liliane st pierre - liefde is leven limburgse zusjes - als ik in je ogen kijk limburgse zusjes - honderden soldaten (neutrale hoes) linda - ik zie je steeds dansen line up - een glimlach in de regen linette - op de kermis linette -jaargetijden linette- memories lion johnny - sophietje lion johny - tingeling lippinkhof herman - anuschka lippinkhof herman- om in mijn armen lippinkhof herman - de nachtzuster lippinkhof herman - een karavaan lippinkhof herman - koning van de weg lippinkhof herman - moederliefde lippinkhof herman - onschuldig gevangen lippinkhof herman - vele mooie jaren lippold marietje - wilde jack los fallitos - zeven ruggen lowina olga - echo anita (goede kopie hoes) lowina olga - heididedeldom lowland trio - en ikke dan lowland trio - het drama van de klok en de 73 mensen lowland trio - mijn naam is haas lowland trio - potvolblommen lowland trio - snufje zout lowland trio - tanke tanke tanke luckberries -dromen zijn bedrog luckberries -zonder jou luna parkers -save the last dance for me lydia &ben - na veel regen maggie & mai - espana ole maggie & may - es gibt ein land maggie & may - senorita espagnola magic boys - rodeo magic boys - gouden ring magic combo - anneliese magic combo - toetsie woepsie maickel - wie niet weg is wordt gezien majona's de - marina makkers de - kleine sonja makker de - marianne makkers de - wintertijd manke nelis - kleine jodeljongen marc & dave -de beroemde vier woorden marcel - het lied van manuel marco tony - angelina (neutrale hoes) marga &playmates - een avond om nooit te vergeten maria - nemen en geven maria - ik ging van je heen maria - loop naar de maan marietje lippold- hillbilly billy marina - disco dansen marina imca - fiesta nuda mario -jennie mario - lenie marjo -maak eens plezier voor twee marke lze - luister naar de wind (neutrale hoes) marleen - kom terug marlets - marieke doe open marlets -te voet naar scherpenzeel marlets the - ali baba martin - tijd komt en gaat voorbij marva- het kan niet alle dagen zondag zijn marah micha -mijn lieve man marva -leve leve de liefde marva- browning joe marva - nieuwe liefde nieuwe dromen marva -tipitipiti marylin - dat is liefde meister hanny - oh la la la meeuwen luc van - liefde is memphis hank b - neem me toch mee merano's de - marian mia en leo - oh baby baby balla balla micha marah- mijn lieve man micha marah -disc jockey napolitano micha marah -sakisamba mieke- ik droom elke nacht mieke- om je hart te voelen slaan migra's - in het groene woud migra's - mexico city migra's - yvonne migra's de - 10 kleine negertjes migra's- tien kleine negertjes mika's - ein herzd as nie bricht mika's - alles in het leven duurt maar even mika's de - oh baby baby balla balla milly en de mooks - waarom liet ik jou alleen moelando's de- klepperpolka mol john de - el paso moonlights the -venus van milo moorland - vandaag monitors de - zondagsmorgens montana's de - o lieve schat mosselmannekes - neem het met een korreltje zout mounties the - heya heya ho mounties - wie is wie groot schandaal in onze familie music men the - kleine pepita music sounds de - hij was verslaafd aan de gokautomaat musicsounds de - ik ben een molleboon musicsounds de - jij bent de allermooiste natasja- jongen van mijn dromen nelleke - monte carlo new four - kansas city baby new four - sunlight moonlight starlight new four - heimwee naar jou new four -griekse wijn new four - huil maar niet kleine eva new four - zomertijd wintertijd new four - geef me 10 minuten newfour - etherpiraat neyman benny - ik wil alles neyman benny - paardestaarten nicole - als de bloemen huilen konden nicole & hugo - daar is niks meer aan te doen nijkamp ad - op de maan nijs rob de - land van maas en waal nijs rob de - oh had ik een hamer nijs rob de - jan klaasen de trompetter nijs ron de - troela troela troelala nijs rob de - he speelman nijs de jack - sophia loren nijs jack de - angelina nijs jack de - ay ay waar blijft maria nikki - huilen is voor jou te laat noorbar trio - het is voorbij noorderbar trio - een laatste kus noordzee kwartet - o marianne noordzee duo - had ik jou maar nooit gezien norbert -meisjes lief normaal (hendrik haverkamp) - haverkamp tango normaal - de klok op rock normaal - heidi normaal - hoe j t ok doet normaal - kom dr bij normaal - mama woar is mien pils normaal - net as gisteren normaal - pien in de kop normaal - oerend hard (LIVE) normaal - recht toe recht an normaal- hup voetbal hup normaal -politiek normaal- de hoofdman was knuppeldik normaal - da's normaal - ik ben maar een eenvoudige boerenlul normaal -halvu normaal - wie goat naar de kermis normaal -oerendhard normaal - daldeejen normaal - wij doet het samen normaal - heikikikowokan normaal - hup voetbal hup normaal - niet noar huus toe goan normaal - dat kump der now van normaal -achterhoek boogie normaal - rock around the clock normaal - deurdonderen normaal - de boer is troef normaal - oeh wat een volk normaal -doar maak ik gin probleem van normaal -deurdonderen normaal - hendrik haverkamp normaal - steen stoal sentiment normaal - marie orion combo - marianne paloma's - de goeie ouwe tijd pallamino's - golf van mexico pan peter & picnicks - kaatje ging eens water halen pater moeskroen -roodkapje patricia - dat is liefde patty en de big silver bull band - sound of the river paul & andre -wild ding paul vermeulen - go west pauly -hulpeloos pearls the - hij kreeg een wapen en een patroontas pearls the- ik ben een drent uit klazienaveen peggy - ik wil met je trouwen pedro's de - een mieters mooie meid petat jan - een mieters mooie meid petat jan - had ik jou maar nooit gezien peters ciska - espana manana peters ciska - jelskedije peters ciska - zo zal deze zomer zijn pietje potent- cowboy johnny pietje potent - dan gaat je poesje dood pietje potent - hang wang pietje potent - mijn vak pietje potent - sex alfabet pietje potent -s ex in de bejaardenflat pik evert vd- geen bier maar karnemelk piraten paultje -radio milano pleasure - sweetie pleasure- develisch mary post toontje vd - kaspische zee prins bob -ik zit in een cafetje prins bobby - je kan niet altijd 16 zijn prins bobby - kom melina dans met mij prudon gerry - rosalinde radi ensemble - huil maar niet kleine eva rakkers de - een lied uit corsica raketten - schatje kom terug ranger bobby - simsalabim bam bam ranger bobby - leuke meid rapsodies de - doe je tranen nu weg rapsodies de - geef ons nog een pilske rapsodies de - kijk eens heel goed om je heen rapsodies de - ons dorpje rapsodies de - op een onbewoond eiland rapsodies the - het is voorbij rapsodies the - jij was voor mij de enige op aard rapsodies the - loop naar de hel rapsodies the - speel niet met mij rapsodies toe - toe schenk me eens raymond jacques- el sol red rockets - sha la la regento stars - hay die marie regento stars -blauwe ogen renata- zeg me wat er mis ging (vertaling tiger by the tail) renobrothers - claudette ridder dick- een nieuwe liefde een ander leven rivers jack - als je ziet hoe ik om je huil riwi's de - is er een kans riwi's de - is er een kans (neutrale hoes) robbedoezen de -nick nek peddie weck (neutrale hoes) robby- jij bent het meisje van mijn hart roberts will - nog een paar dagen (telstar 2149) b kant is tampico rodo's - op mijn fietsje rodo's - roodkapje roffels de - als de soldaten roffels de - hei hei meisjelief roffels de - maar toch stuur ik jou rozen roffels de - sneeuwman uit het noorden roffels de - van s morgens tot s avonds roffels de -feest in de bergn roffels de -ga met me mee roffels de - wij zijn van drenthe roffels de- oh little boy ronnie & anneke - speel nog een liedje orgelman ronnie &martin - grootpapa roos tony - jan soldaat rosita & club - de stem van mijn hart rosita & club - mijn hart is geen speelgoed roy wel en asmara - lovely lovely samantha- de zon schijnt voor allen samantha - helikopter us navy 66 saskia - 88 luchtballonnen schaap peter - vliegen als een vogel schoepen bobbejaan - als het vriest in madagascar schonebeek gerard - margriet schoonebeek gerard - hendrik van dijk schoonebeek gerard - het feest van de blijde lach schoonebeek gerard - altijd in mijn hart selvera's - minesota selvera's - cinderella uit hawaii selvera's - kleine postiljon selvera's - trouw trouw trouw (neutrale hoes) selvera's de - dans met jou selvera's de - dromen van liefde selvera's de - het lied is uit selvera's de - het sprookje (neutrale hoes) selvera's - colinda selvera's de - napoli selvera's- zeg kleine ree (neutrale hoes) selvera's -3 musketiers selver's - hete tranen serwa's - samen severs paul - no no senor severs paul - hello hello silver peter - spaar al jou kusjes silvia - een stralende dag smit bob -sesam open nu (neutrale hoes) smulders peter - mademoiselle ninette sneeuwbal trio - ade mijn kleine paloma snoey linda- marmer breekt soetaert anneke - rio de janairo sommers willy - nee meisje nee sommers willy - donna donna sommers willy geef mij maar monika song the of family - ons dorpje sonja - iedere keer sonja - wat ik zou willen is gelukkig leven sonja -albatros sonja -voor een kusje van jou spaan henk & harry vermeegen - stille willem specials - daddy's old piano specials - s zondags s morgens naar opa en oma spijkerkwartet -rel del del spotlight partners - ferdinand het kneusje (neutrale hoes) star andy - ich will wieder nach haus stram - ik lus graag soep stramouko's - ga nou maar terug naar je moeder toe (kopie hoes) stramouko's de - als een woestijnsoldaat strangers the - het strand van st anneke (sun of jamaica( sunshines - de mooiste meisjes zijn in nederland sunshines - zie je de meisjes sunshines - oh wat een zoen sunstreams - 1000 para's sunstreams de -de legionair sunstreams - zonder jou ben ik verloren sweet sixteen - peter (neutrale hoes) sybel en wiel -wij met zijn twee sylvia & musicmen -de sterren van monte video sylvia & raymond- in ons hartje sylvia -honderd duizend spelbrekers de - kantinka tamara's - good molly miss molly tangokwartet -in je ogen staat geschreven theo en zijn troubadours - geniet vh leven teddyboys - i love the sunshine teddy boy s - zeven dagen lang teddy boys- wij zijn nog steeds vrijgezellen teddy boys -ik kom straks terug bij jou (neutraal hoes telstar 1368) teddy boys -zing al de zon schijnt tek houkes - breng me terug terry west-barcelona texas cowboys -cowboys en indianen the belcanto's- moeder mag ik trouwen gaan the boatnicks - in de haven van delfzijl the court - kijk in mijn hart the court maria christina the dynamic rockers - honey bee the fouryo's - zeg niet nee theo & marjan - hela kom met me mee ja theo & marjan - he schat thunderbirds - billy boy theys jan - chou chou van mijn hart (neutrale hoes) tilborg mario - samen met jou (ich bin wie du) tilburg van ad - callow la vita tilly- dromen timeless- engel voor de nacht tiny & pierre - weer opnieuw verliefd tjerry - maggy tober ronnie - pootje baaien tober ronnie - dat was een kus toendra's - annemarie toendra's - haven van caprie ton van kluyve -tante caledonia toon en de rijoco's - je zei niet eens het spijt me tony & gitty - ons grensdorpje tonia -bene bene tonia - 3 musketiers tornado's - dat oude cafe trea dobs - marmer staal en steen vergaan trijntje - ariba en ole trio elles - addio mijn napoli trio vt 211- de etherpiraat triola's - trioladije (instrumentaal) tijdbrekers -rok van netje truus - eenzaam truus -ik wil bij jou zijn trudy - zoals mijn papa tura will - mooi het leven is mooi vader abraham -het apenlied valjo frankie & de spots - toe kom in mijn armen valk ria - met iwan op de divan (kopie hoes) valk ria- als ik de golven aan het strand zie van hoorn ad - piraten oma van hoorn ad - bajesklant verkooyen ad-campingpolka (instrumentaal) vijf m - motorman vincent mike - een onvoldoende vincent mike & brigitte- veel is het niet vincent mike - je bent het helemaal vincent mike - ik ben niet bang voor levenslang vincent mike - story van alice vincent mike - zing met me mee vink connie - chiribi chiriba chiriboe vink connie - in moskou vrieling bob - prikkebeen madelon waalkens - papilon wally eddy - stapeldol op lola wendy - mooi is het om vrij te zijn west monica - nee petera wijngaard henk- die kleine deur naar het paradijs wijngaard henk- nachtrijders wijngaard henk -container song wijngaard henk -truckcar race wijngaard henk= de mooiste stad van het noorden wiko's - frylan boppe wiko's -ariba en ole wiko's- vlucht 1203 wilde wieven de - een tied van komen een tied van goan will roberts - nog een paar dagen will tura - sorry voor je trouwjapon wilma - die zwerver op straat winter marc- requiem van een voetbalheld wit de andy - dalli dalli wouden duo - ode aan harkema wout en ina - zomer tijd wuko's - ijsbeer wyko's- fryslan boppe yellow jack - isabella zusjes muizers - geef mij je hand zutphen jeanette v - very good c'est si bon de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : n (Gelderland) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |