uitzoeken slechts € 2 per stuk! |
![]() |
3293x bekeken | 34 x gevolgd > ![]() |
07 Oct 10:01 | ||
Te Koop : leuke piratensingles, uitzoeken voor 2 euro per stuk. stuur de titel(s) van jouw keuze maar via pb. verzending € 2,50 (bij 10 of meer gratis verzending!) ciska peters-jelskedije/sluit de deur de marjando's-de kegelmars/de poedelwals (instr) veronica drive in show-21 drive in show jingels/cliff nobles- the horse (instr) het radi ensemble-wacht op mij mona lisa/wanneer kom je weer? de riwi's-laat mij niet wachten/is er n kans (fabriekshoes) de heikrekels-weine nicht/was wird morgen sein (hoesje wat schade) brigitte-gruez sie wohl frau stirnimaa/holla deria hopp sassa quintus-boerencountry/tachtig op de teller ria valk-doe s mee/waar zijn de zomers # hank b memphis-je weet...(pretend)/denk aan mij marianne jan en zwaan-zing met me mee/kom zet je zorgen aan de kant frank en mirella-amore/roberto en monica mieke-een kind zonder moeder/ik droom elke nacht rob de nijs-dag zuster ursula/meisje in engeland henk wijngaard-wat n baan/ik hoef niet meer ver te rijden black and white en the melody sisters-una marcia in fa/vivace (fabriekshoes) trea dobbs-was je maar in lutjebroek gebleven/viva el amor (fabriekshoes) klaas en peter-ra ta ta/marie-loe (fabrieskhoes) anneke gronloh-speelbal in de wind/t is al te laat # john lamers-roosmarie/waar ken ik jou van de mika's-was wird morgen sein/aloha oe anita berry-middellandse zee/als ik wist (dat ik he t'rug zou zien) (fabriekshoes) john lamers-ik bewonder jou/weet jij (fabriekshoes) de selvera's-de postkoets/bloedrode kralen canyon-als ik maar bij jou ben/het is nu tijd conny van den bos-met wie ik hem zie/ik ben gelukkig zonder jou b b band-stille willie/mijl na mijl herman lippinkhof-karavaan/wat heb ik misdaan de zingende amateur-t ommerlied/good luck polka peter koelewijn-de sprong in het duister/klop t af peter koelewijn-de loop van een geweer/ik blijf jou steeds maar zien normaal-dat kump der now van/gin pot zo scheef ria valk-als ik de golven aan het strand zie/de zigeuners van saloniki cees en monique-af en toe/zolang de sterren # chris roberts-die maschen der madchen/vorbei vorbei de klokkenbaaien-antonie mars / bij smit is 't bal (instr) kelly-had ik jou maar eerder ontmoet / baby babye the belcanto's-moeder mag ik trouwen gaan/de kinderen linda snoeij-bye bye love/he he ho duo onbekend-rode rozen op witte zijde/ik gedachten zie ik 't kerkje weer john lamers-ik bewonder jou/costa brava (zijkanten hoes los) bonnie st claire-ik ben gelukkig zonder jou/iwan en olga yamaha's-bimbo (ned. versie)/breng me naar die haven ray miller-caroline (duitse versie theo diepenbrock)/din-a-sex im buro combo wil de bras-laat hem toch gaan/het spijt me voor jou peter broesder-mijn truck en ik/in m'n truck de willyjo's-toen kwam de liefde/met jou wil ik verder leven (slechte hoes) janny en fré-vroeger/mimosa polka frankie yankovic & his yanks-liechtensteiner polka/barbara polka (instr) henk wijngaard-die kleine deur naar 't paradijs/ik ben nooit om 6 uur klaar duo john en jan-nijverdal en zillertal/mooi twenteland samantha-arizona man/vergeef het mij wencke myhre-komm allein/17 und 4 harry herman-ba ba la bam ba bam/met een zekere fernando the young sisters-k heb er geen spijt van/johnny kom weer hier # vader abraham-je zit op rozen/de vlinder henk wijngaard-kijk uit hier ben ik/elke dag hetzelfde liedje henk wijngaard-ik moet nog wat jaren mee/inpakken en wegwezen cees & marjan-hoe lang zou t duren/zolang we zingen kadanz-intimiteit/donkerblauw the raiders-kiddy kiddy kiss me (duits) de lunaparkers-tiroler hochzeit / alpen mädchen (instr) trijntje-zoveel sterren, zoveel kussen/jij bent m'n baby de hosbengels-koning voetbal / el gato montes (instr) jpm band-hossa/samen leven is een regenboog bianca-vijf dagen in de week/hoe vaak heb jij geschreven les amis-weer alleen/vaarwel hepie en hepie-ik neem het terug/op weg naar huis carl nelke company & martin agterberg - golden guitar hits (o.a. walk don't run/guitar tango/wheels/apache enz.) (instr) pauly-hulpeloos/n beetje zonneschijn marc en dave-die mooie dagen in barbados/rosalinda nico haak-o juffrouw donselaar/mister kannibaal marc & helga-een hutje op de heide/'t wordt ieder jaar lente brighton rock-rocking goose/faded denims (instr) lori spee-how many times/behind those eyes hydra-holderdebolder in het hooi/gooi nog een blok hout op t houtvuur mario tilborghs-samen met jou/ich bin wie du marliesje vincken-ich bin ein kleines madchen/ick liebe mein tirol quintus-boerencountry/tachtig op de teller rocco granata-dansen op de daken/marieke classics-yellow sun of ecuador/my question ferrari-gypsy girl/faster traveling wilburys-handle with care/margarita eurythmics-love is a stranger/monkey monkey tol & tol-rounding the cape/idem (instr) tol & tol-sedalia/hellenic anthem (instr) ria valk-vrijgezellen flat/hans en liesje cats-stay in my life/silent breeze confetti's-c day live/c day ricky king-duwaiyana/santorine (instr) george baker-wild bird/if you understand lori spee-how many times/behind those eyes rob de nijs-bier is bitter/spekvet karin-shakin stevens/in een jeep bots-zeven dagen lang/boerendans jumping jewels-hot samba/dakota (instr) alias berger-veenhuizen/de 1604 marc winter formation-happy holiday/travelling song (instr) milly-acropolis adieu/zolang jij bij me bent ellis-norman/k blijf op je wachten cees en marjan-hoe lang zou t duren/zolang we zingen het cocktail trio-pretka jenka/vlooiencircus jp audin & diego modena-song of ocarina/idem (instr) a la carte-doctor doctor help me please/it was a night of wonder trini lopez-bye bye blondie/michaela (vertalingen van highway) klaus wunderlich-tico tico/mas palomas (instr) wilma-saint tropez/wie weet de weg terug naar kinderland rubberen robbie-wunderbar/als een kroket in zijn kadet bonnie st claire-doe alles nog een keer over/ik weet (vertaling 'kiss you all over') gangsters of love-baby hold on/rock n roll memory # (zelfde als teenager) fantasie-liefde is als snelverkeer/tjonge tjonge annie duparc-le chouchou de mon coeur/je pense a toi (vertaling 'de chou chou van mijn hart') sommerset-ruby don't take your love to town/i will manuela und die 5 dops-lord leicester aus manchester/eine insel fur uns zwei # zillertaler schurzenjager-ich habe dir zu danken/la la la de jodel jerry's-little joe/rosie uit mexico booker t and the mg's-time is tight/soul limbo (fabriekshoes) (instr) jack de nijs-ay ay waar blijft maria/bella lucia die oriona's-drei weisze birken/hol lahi (fabriekshoes) booker t & the mg's-johnny i love you/time is tight # (instr) rob de nijs-he mama/afscheid (fabriekshoes) de willyjo's-ik ben het zat/zeg me waarom (slechte hoes) the young sisters-johnny kom weer hier/k heb er geen spijt van (fabriekshoes) the spotnicks-orange blossom special/spotnick's theme # (instr) horst peter-mr cannibale (duitse versie)/das ist vorbei # cantina mexico-hands go up/idem instr. de heikrekels-jij bent de zon in m'n leven/in de maneschijn millie-valencia/ik wil het overdoen rita deneve-ik wil een man/zonder jou madelon waalkens-papillon/michelle rod mc kuen-soldiers who want to be heroes/three marva-browning joe/ik ben weer te laat piraten show orkest-antenne melodie/gert en janny-alpengloed wals will tura-dam di dam/het kan niet zijn corina-n beetje liefde/hou me in je armen johnny white-weisse perlen/man muss mal tanzen gehn danny-oh mon amour/bouzouki's klinken in de nacht peggy march-wiederseh'n/canale grande number one # ireen sheer-goodbye manza/jemand wartet auf dich peter rubin-immer mehr/piccola zillertaler schurzenjager-i komm heute nacht auf a bussl zu dir/frag die zigeunerin flippers-was hast du am sonntag allein gemacht/willst du mit mir geh'n (fabriekshoes) jan en zwaan-het kleine huis/in de poffertjeskraam annette-geluk kent geen grenzen/hoor de klank van de gitaren bertina-dany/m'n lieve jongen mark hill-zomernachten aan zee/memories of the wind instr peggy march-mit 17 hat man noch traume/liebesbriefe disco henkie en de koffieleuters-takens in balkbrug/mijn kop koffie bonnie st claire-doe alles nog een keer over/ik weet aline-lieve moeder/idem instr ad van tilburg-mooie anita/medley nr 1 de jawico's-oh lieve linda/ik pluk voor jou de sterren van de hemel rowwen heze-kroenenberg/proate jack de nijs-sofia loren/dio amore chicken charley-t prairie lied/kussen is geen zonde rotation-rotation/ra ta ta siw malmkvist-das funfte rad am wagen/das tagebuch der ersten liebe the green meadows-pete's melody/lonely and sad bettina borgman-als je naar tirool wilt gaan/1 2 3 en t is voorbij harry hollland-the flying dutchman/himalaya (instr) janny en fre-het oude rotshuis/hoge dennen de tamara's-don't let the stars get in your eyes/loekie's polka bonnie st claire-doe alles nog een keer over/ik weet (vertaling 'kiss you all over') silvia-een stralende dag/steeds op de wegen sonja-als je van me houdt/wat ik zou willen is gelukkig leven conny vink-dansen is plezier voor twee/de jongens van de hoempa band mark hill-zomernachten aan zee/memories of the wind instr the kinks-dandy (engelse versie, origineel)-rosie won't you please come home/party line-fancy # andre brasseur-studio 17/atlantide # (instr) duane eddy-because they're young/rebel walk (instr) disco henkie-ballade van hollandscheveld/boertien uit hollandscheveld rieky-zoveel hou ik van jou/waarom kom jij niet meer bij mij barbados-je hebt me verlaten/zeg me nog een keer betsy en jo-kom kom mertje/schuif toch jet de wilde wieven-een tied van komen een tied van gaon/de boeren kerls hier de riwi's-is er n kans/eenzaamheid nicki-wenn d'sehnsucht brennt/ganz guat drauf linda and the music lovers-met een glimlach door het leven/ik voel me zo booker t and the mg's-time is tight/mrs robinson (instr) bonnie st claire-doe alles nog een keer over/ik weet the suntreams-de legionair/dat kleine dorpje de rekel-de kerk van st willebrord/ik geloof enya-orinoco flow/out of the blue new four-ursula/samen milly en de mooks-waarom liet ik jou alleen/ik zie je nu met andere ogen ellis-waarom krijg ik geen gehoor/heerlijke zomer hepie en hepie-jij was van mij/kom ns even peter koolen-juanita/als zij me nog wil hebben de melando's-bruiloftsklokken/accordeon acrobatique de heikrekels-dicht bij jou/wij horen toch bij elkander jaap dekker boogie set met oa in een groen groen knollenland/roodborstje tikt tegen het raam/die maal drie is negen (instr) tol en tol-rounding the cape/idem (instr) sofia loren-adio amore/jack de nijs linda snoeij-bye bye love/he he ho corry-jij weet toch wel wat liefde is/breng me nog eenmaal naar huis bonnie st claire-merlijn/t geluk is dichtbij # = neutrale hoes de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : post nl (Zeeland) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |