mooie piratensingles € 4 p.stuk |
![]() |
891x bekeken | 20 x gevolgd > ![]() |
07 Oct 09:45 | ||
Te Koop : onderstaande singles uitzoeken voor 4 euro per stuk. stuur de gewenste singles maar via pb. verzending kost € 2,50 en bij 5 singles of meer is de verzending gratis! tina trucker-de hele wereld zien/met m'n ouwe truck apollo trio-alles was spel/samen in een bootje ciska peters-espana manana/he johnny wout en ina-zomertijd / het leven is geweldig linette-liefde blijft geven en nemen/jaargetijden wim en margriet met de heikrekels-er zijn geen rozen zonder doornen/het is voorgoed voorbij franca-speel dat spel niet met mij/o impressario luk bral-hallo hier ben ik dan/hou toch van mij normaal-ik vuul mien zo zo/hallo ajouw gert en hermien-dat doe ik alleen voor jou/morgen schijnt weer de zon duo tak-als de klokken luiden gaan/kom terug # de mounties-heya heya ho/kijk maar uit de four tak-waarom moet ik lijden/m'n lieve linda het radi-ensemble-san antonio/ik ruil jou nooit meer voor n ander (fabriekshoes) buddy caine-blond muss mein madchen sein/tanz diesen walzer mit mir allein (kopiehoes) dorthe-sind sie der graf von luxemburg? / was ist bloss mit dem torero los? renate kern - lieber mal weinen im glück / traurig sein lohnt sich nicht dennis tatomir - polkatime 4 (oh marie polka / joy joy joy polka) (instr) jan en peet - de smokkelkapitein / matrozenbal (fabriekshoes) dimitri dourakine - casatschok / toi toi toi (instr) nadieh - windforce 11 / does it really matter bisquit - roller boogie (instr) maggie reilly - everytime we touch / gaia the waikiki's - hawaii tattoo / hilo kiss (instr) henk wijngaard-als ik ga moet je niet om me huilen/jouw flat gerard schoonebeek-de lafaard van de stad/hendrik van dijk dennis tatomir-little johnny polka/el rangero grande polka (polka time 1) highway-de trini lopez medley/diana darling john lamers-ik bewonder jou/costa brava (zijkantjes hoes zijn open) de funny girls - toen hij me kuste / mon cher ami conny vink - de toeteraar / in het diepst van mijn hart koto - jabdah (instr) bob vrieling - prikkebeen / het is nog vroeg lenny kuhr - kameraad / langzaamaan leo den hop - je bent de sigaar / jij verandert als het weer john en graads - bella boekelo / meximita normaal-steven paul/oh herremien nico haak-alles mag man van de bhagwan/winter the waikiki's-hawaii tattoo/hawaiian war chant (instr) harten 3-alle goeie dingen in drieen/leg je hoofd maar op m'n schouder andre brasseur-early bird/studio 230 (instr) het cocktail trio-wie heeft de sleutel van de jukebox gezien/hup hup hup peter smulders-el paso/hallo hallo mary roos-arizona man/herz new four-sunlight moonlight starlight/i'm sorry het radi ensemble-jij alleen magdalena/ik hou van jou ellie-geef mij 'ns antwoord op mijn vragen/altijd willy sommers-huisje met 'n tuintje/mooi als rode rozen jack jersey-op dat eiland in de zon/blame it on the summer sun die flippers-hab ich dich verloren/angelika les amis-boem boem/ik heb er geen spijt van eddy en ella-hou me vast/wat maakt het uit jackie lafon-de bloem van granada/de zomer aan zee janneke peper-oh ich bin kein kleines baby mehr / meine träume aly goeree-roosing zien dochter lammechien/soepenbrij john christie-amore mio/in de taveerne mustang-jij en ik op een surfplank/vakantie de warme bakker-het bakkerslied/ik zal op je blijven wachten het radi ensemble-bye bye tot morgen/kleine monika anneke grönloh-speelbal in de wind/t is al laat the new four-zomertijd wintertijd/baby shake the mounties-wie is wie groot schandaal in onze familie/moet je eens horen christie & de jokers-t is al laat om te huilen/lichten in de stad max woiski jr-je bent nog niet gelukkig/t is te ver marion & karin-dansen maakt m'n zondag zo mooi/und denn war es liebe (duitse versie 'en toen een zoen' - caroline) bolland & bolland-mexico i can't say goodbye/if you leave me han grevelt-daar heb je de fanfare/geef mij maar n consumptiebon vader abraham-maar in m'n tuin bloeit een roos/die ene herinnering tina rainford-silver bird/i'm danny's girlfriend thunderbird-papieren rozen/billy boy the new four-het is voorbij/het spijt me ria valk-zakezoe zakaza/bumpediebump middle of the road - tweedle dee tweedle dum (engelse versie dominique) / give it time vaya con dios - nah neh nah / pack your memories de limburgse zusjes - goud en geld / zou je niet een beetje om me huilen? imca marina - vakantie voorbij / dinsdag woensdag cees en marjan - het lied der liefde / ik kom weer bij je corry - la paloma / een mooie dag de esperando's - waarom / een uurtje bij jou mike marels - meisje meisje meisjelief / zondagavond up & down - never never leave me (vertaling kersen zonder stenen) / think about the people ir. evert v.d. pik - geen bier maar karnemelk / is iedereen aanwezig die heikrekels - ist denn keine leiter hier / nimm dein zelt... james last - orange blossom special / chicken reel / turkey in the straw (instr) bernd clüver - der junge mit der mundharmonika / holiday girl geschwister jacob - vier verliebte mädchen / am blauen see im grünen tal # = neutrale hoes de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : post nl (Zeeland) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |