Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
automatisch klikken muis |
| vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie | |
 1449 x bekeken | Door dj alex | 26 Oct 19:18 | ||
Goedenavond, over een tijdje moet er weer een weekend gedraaid worden. Als audio verbinding wordt een stream gebruikt die via een server loopt. Gebruiken deze nu enige tijd en zeer tevreden over. Echter doen we het nu via het vaste net. De stream loopt dus na 00:00 uur gewoon door. Met de komende uitzending willen we de stream op gaan pakken via 3G, en dat is niet het probleem. De internetverbinding wordt automatisch herstelt, maar de stream (via Winamp) start niet vanzelf. Moet eigenlijk eerst weer op 'play' geklikt worden. Heb het programma AutoClicker al geprobeerd maar deze ondersteunt deze optie niet. En om het stream bestand in de map Opstarten te zetten en de pc om bijvoorbeeld 00:05 opnieuw op te laten starten ben ik ook niet voor omdat dan je modulatie helemaal wegvalt (breakaway). Mijn idee was om hem van 0.00 tot 0.10 elke minuut een keer te laten klikken, omdat het tijdstip van verbinding maken iets verschilt met de dag. Dus ik zoek iets wat de winamp stream op een in te stellen tijdstip opnieuw start. Iemand die iets weet? Alvast bedankt en een prettig weekend nog! |
||||
gewijzigd op : 27 Oct 19:13 |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!