Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
brom in zender ? |
![]() |
 2564 x bekeken | Door zendpiraat_ommen | 14 Oct 22:30 | ||
Dag heren en technuten ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen. 2 weken terug heb ik mijn zender + soundprocessing verhuurd aan een paar jongens bij mij uit de buurt, het gaat om een elenos t1800 ( 220 volt ) met een rvr tex 50 lcd die rustig stond te draaien op 1000 watt. De mast was 26 meter hoog en voorzien van 2 rvr replica antennes processing was een omnia 3 fm turbo met dbmax en de muziek kwam uit een audio tx pc ( studio was ergens anders ) en ging de dateq lpm 7.3 in en vervolgens de processing in, modulatie kabel was 50 meter lang en is 75 ohm ( groene coax ) Nu komt het probleem.... ik zet de zender aan op 1000 watt zonder modulatie kabel in de stuurzender en toen hoorde ik een brom op de radio nu is de vraag hoe kan dat ? met modulatie erin heb ik ook brom als je dan muziek instuurt hoor je de brom niet meer maar zodra je de microfoon open zet om de reacties op te lezen hoor je de brom wel weer bij mij zelf thuis vandaag de zender ook aangehad op 1000 watt zonder modulatie kabel en daar heb ik niks geen last alleen heb thuis 2 andere type rossen en de mast is lager 20 meter ongeveer. ik heb dit op 2 verschillende locaties gehad en op alle 2 locaties brom zonder modulatie en bij mij thuis op mijn eigen mast niks geen last hoe kan dit ? |
||||
gewijzigd op : 14 Oct 22:34 |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!